عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 28 شهريور 1399
بازدید : 125
نویسنده : alirezajk

کیفیت بالا محصولات آرایشی و بهداشتی باعث می شود که برخی از محصولات برندها نسبت به بقیه فروش بیشتری داشته باشند . در این بخش از سایت تیجور قصد داریم پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی در ایران را به شما معرفی کنیم .

 

معرفی برند مکآشنایی با برند مک

سبد فلزی چند منظوره والریا رو با تخفیف بخرسبد فلزی چند منظوره والریا رو با تخفیف بخرست لباس راحتی پدر و پسر مدل ویلیست لباس راحتی پدر و پسر مدل ویلی

برند مک (MAC)

شرکت مک از سال 1984 در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند و در مسیر خود به موفقیت های بسیاری دست یافته است . مک تلاش می کند تا با خلاقیت بیشتر محصولات خود را متنوع تر کند . از میان محصولات این برند کرم پودرهای مک جز پرفروش ترین محصولات آن به شمار می روند .

 

معرفی برند لورئالآشنایی با برند لورئال

برند لورئال (L’Oreal)

لورئال یک برند لوازم آرایشی فرانسوی است که کرم پودر و رژلب آن جزء پرفروشترین محصولات به حساب می آیند . همان طور که می دانید محصولات لورئال از کیفیت بالایی برخوردارند .

 

معرفی برند میبلینآشنایی با برند برند میبلین

برند میبلین (Maybelline)

این شرکت فعالیت خود را با تولید ریمل در سال 1996 شروع کرد اما اکنون سایر محصولات آرایشی را تولید می کند . میبلین را به عنوان بهترین برند آمریکایی می شناسند و محصولات آن کیفیت بالایی دارند .

 

معرفی برند کلینیکآشنایی با برند کلینیک

برند کلینیک (Clinique)

به دلیل کیفیت بالایی که محصولات کلینیک دارند ، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کنند و طرفداران بسیاری دارند . محصولات بهداشتی کلینیک از نظر کیفیت بی نظیر می باشند .

 

معرفی برند دیورآشنایی با برند دیور

برند دیور (Dior)

همگی دیور را به عنوان یک برند لوکس می شناسید . از میان محصولات دیور رژ لب و عطرهای آن طرفداران بسیاری دارد .

 

خرید پرفروش ترین لوازم های آرایشی 2020

خرید لوازم آرایشی یکی از بهترین تفریحات و از جمله از مهم ترین الزامات برای زیبایی خانم ها می باشد. نکته ی مهمی که وجود دارد این است که در بین دنیای برندها و مدل های لوازم آرایشی، کدام محصول از کدام برند طرفدار بیشتری دارد و محبوب تر است که طبیعتا این محبوبیت نیز از کیفیت بالای آن می آید.

در این جا ما یک سری برند های معتبر و با کیفیت اروپایی و آمریکایی را به همراه پرفروش ترین و محبوب ترین محصول هر یک از آن ها را به شما معرفی می کنیم و امیدواریم در انتخاب شما هنگام خرید کمک کند. در ضمن این برندها همیشه در رقابت سختی با هم هستند و جزو پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی سال 2018 هم هستند.


L’Oreal لورال فروش اینترنتی محصولات برند لورئال

وقتی صحبت از زیبایی می شود، برند فرانسوی لورئال در تمام زمینه ها و محصولات از جمله فروش کرم پودر، رژ لب و ... حرف اول را می زند. چون نسبت به برند های هم سطح خود، بهترین کیفیت و با صرفه ترین محصول را ارائه می دهد.

 

Maybelline New York میبلین نمایندگی برند میبلین در تهران

شرکت میبلین اولین بار در سال 1996 کار خود را با تولید ریمل آغاز کرد و همه این برند را به عنوان یکی از بهترین شرکت های فروش ریمل می شناسند اما اکنون دیگر فقط در یک زمینه فعالیت ندارد و تبدیل به یکی از بهترین برندهای فروش لوازم آرایش در آمریکا شده. حتی در سطح جهان نیز شاهد تعداد زیادی نمایندگی میبلین هستیم.

 

 Dior دیور خرید آنلاین برند دیور

دیور که از لوکس ترین برند های آرایشی و زیبایی است، چند محصول شاخص دارد که حتما باید استفاده از آن ها را تجربه کنید تا معنای واقعی زیبایی را متوجه شوید. رژ لب های دیور شروع خوبی برای آشنایی با این برند می باشند و از طرفی عطر های دیور شناسنامه ی خوبی برای معرفی آن هستند.

 

MAC مک خرید اینترنتی برند mac

مک از سال 1984 در حال فعالیت بوده است و تاکنون موفقیت های زیادی را در زمینه لوازم آرایشی را بدست آورده. یکی از ویژگی های مهم مک که از دلایل محبوبیت آن است، ایجاد تنوع، خلاقیت و به روز بودن محصولات آن است. از بهترین و پرطرفدار ترین محصولات آن هم می توان به کرم پودر های آن اشاره کرد.

 

Clinique کلینیک خرید محصولات برند کلینیک

برند کلینیک از سال 1968 تا به حال در حال فعالیت در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است. کلینیک به دلیل کیفیت بالا و سازگاری محصولاتش با هر نوع پوستی، طرفداران زیادی در سراسر دنیا بدست آورده. کلینیک بیشتر در زمینه فروش محصولات بهداشتی معروفیت دارد و انواع کرم های دست و صورت برای کاربرد های مختلف از جمله ضد چروک، ضد لک و ... را به مشتریان خود عرضه می کند.

 

Estee Lauder استی لادر فروش اینترنتی محصولات برند Estee Lauder

برند استی لادر از سال 1946 در زمینه لوازم آرایشی و زیبایی فعالیت خود را آغاز کرد و با خدمات و کیفیت مناسبش به مشتریان، روز به روز پیشرفت کرد و محبوبیت بالایی کسب کرد. انواع لوازم آرایش، عطرها و کرم های مراقبت از پوست این برند به دلیل کیفیت بالایی که دارند، جزو پرفروش ترین محصولات برند استی لادر هستند.

 

NYX نیکس خرید اینترنتی برند نیکس

ویژگی های بسیار مهمی از جمله دارا بودن کیفیت منحصر به فرد ، استفاده از مواد اولیه درجه یک در ساخت و عرضه محصولات آرایشی به مشتریان با قیمت مناسب، خود دلایلی اصلی برای محبوبیت و معروفیت برند نیکس است. کیفیت این برند باعث شده تا علاوه بر مردم عادی، آرایشگران حرفه ای هم به خرید محصولات برند نیکس رجوع پیدا کنند. قلم و پد آرایشی نیکس بسیار فوق العاده می باشد و پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان است.

GIVENCHY ژیوانشی محصولات برند ژیوانشی

برند ژیوانشی از سال 1989 اولین محصولات آرایشی خود را روانه بازار کرد و تا به امروز با کیفیت و خدمات عالی اش توانسته شهرت و محبوبیت بالایی کسب کند و موفق باشد. معروف ترین محصولات ژیوانشی، عطر ها و ادکلن های آن است.

 

 YSL ایو سن لوران فروش اینترنتی محصولات برند Yves Saint Laurent

کیفیت فوق العاده و مثال زدنی این برند در تولید انواع لوازم آرایشی از جمله رژ لب، کرم پودر، سایه چشم و ... باعث شده تا مشتریانی که از محصولات ایو سن لوران استفاده می کنند، اصطلاحا به آن اعتیاد پیدا کنند و باز هم برای خرید لوازم آرایشی به همین برند مراجعه کنند.

 

 

همچنین شما می توانید برای مشاهده محصولات بیشتر این برند ها و توضیحات دقیق تر هر محصول به دسته ی لوازم آرایشی سایت مراجعه کنید و برای خرید آنلاین لوازم آرایشی اقدام کنید.

 

معرفی برند نیکسآشنایی با برند نیکس

برند نیکس (NYX)

این شرکت برای تولید محصولات خود از مواد اولیه درجه یک استفاده می کند . بسیاری از مردم عادی و آرایشگران حرفه ای از محصولات این برند استفاده می کنند .

 

معرفی برند استی لادرآشنایی با برند استی لادر 

برند استی لادر (Estee Lauder)

با کیفیتی که محصولات استی لادر دارند ، هر روز مشتریان آن زیاد می شوند . از میان محصولات این برند عطر و کرم پودرهای استی لادر جز پرفروشترین محصولات آرایشی است .

 

معرفی برند ایو سن لورانآشنایی با برند ایو سن لوران

برند ایو سن لوران (YSL)

تمام محصولات این برند کیفیت بالایی دارند . به طوری که مشتریان آن محصولات ایو سن لوران را به سایر برندها ترجیح می دهند .

 

مرفی برند ژیوانشیآشنایی با برند ژیوانشی

برند ژیوانشی (GIVENCHY)

این برند خدمات عالی را به مشتریان خود ارائه می دهد و محصولات آن کیفیت بالایی دارند . از جمله محصولات معروف آن می توان به عطر و ادکلان های ژیوانشی اشاره کرد .

 


تاریخ : دو شنبه 17 شهريور 1399
بازدید : 125
نویسنده : alirezajk

لوازم آرایشی چیست؟
در استرالیا ، یک ماده آرایشی تحت قانون شیمیایی صنعتی (اطلاع رسانی و ارزیابی) 1989 به عنوان "ماده یا آماده سازی برای قرار گرفتن در تماس با هر قسمت خارجی از بدن انسان" تعریف شده است (این شامل دهان و دندان است). ما از مواد آرایشی برای پاکسازی ، معطر سازی ، محافظت و تغییر شکل بدن خود و یا تغییر بوها استفاده می کنیم. در مقابل ، به محصولاتي كه ادعا مي كنند "فرآيند بدني را اصلاح مي كنند يا از بيماري ، بيماري يا نقصي جلوگيري ، تشخيص ، درمان يا تسكين مي دهند" داروها گفته مي شود. این تمایز به این معنی است که شامپوها و دئودورانت ها در رده لوازم آرایشی قرار می گیرند ، در حالی که شامپوها و ضد تعریق های ضد شوره به عنوان درمانی محسوب می شوند.

مقررات و ایمنی
در استرالیا ، واردات ، ساخت و استفاده از مواد شیمیایی - از جمله موارد استفاده شده در لوازم آرایشی - توسط برنامه ملی اطلاع رسانی و ارزیابی مواد شیمیایی صنعتی دولت استرالیا (NICNAS) تنظیم می شود. NICNAS تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که مواد شیمیایی مورد استفاده در محصولات مصرفی آسیب قابل توجهی به کاربران یا محیط زیست وارد نمی کند.

در مورد محصولات آرایشی و بهداشتی ، هر موادی که در این محصول وجود دارد باید قبل از تولید یا واردات به استرالیا و قبل از استفاده در محصولات مصرفی ، توسط NICNAS مورد ارزیابی علمی و تأیید قرار گیرد. در صورت لزوم ، NICNAS محدودیت هایی را برای استفاده یک ماده شیمیایی در یک محصول تعیین می کند و همچنین در صورت وجود شواهد جدید ، بررسی های مربوط به مواد شیمیایی را انجام می دهد.

محصولات آرایشی و بهداشتی که ادعای درمانی اضافی دارند (مانند مرطوب کننده هایی که باعث روشن شدن پوست نیز می شوند) توسط سازمانی دیگر - اداره کالاهای درمانی (TGA) تنظیم می شود.

لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر محصولات مربوط به مراقبت های شخصی نیز باید مطابق با مقررات تجارت (استانداردهای اطلاعاتی مربوط به کالاهای مصرفی ، مواد آرایشی) دارای برچسب باشند. این مقررات ایجاب می کند که تمام مواد افزوده شده به عمد در برچسب محصول ذکر شده باشند ، و توسط استرالیا و کمیسیون مصرف کننده (ACCC).

برچسب زدن به مواد مغذی
طیف وسیعی از محصولات آرایشی ، آرایش ، شامپو ، ضد آفتاب و موارد دیگر - محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی وجود دارد که ما مرتباً از آنها استفاده می کنیم. منبع تصویر: راشل / فلیکر.
مواد آرایشی حاوی چه چیزهایی هستند؟
هزاران محصول آرایشی مختلف در بازار وجود دارد که همگی دارای ترکیبات مختلفی از مواد تشکیل دهنده هستند. فقط در ایالات متحده تقریباً 12500 ماده شیمیایی منحصر به فرد وجود دارد که برای استفاده در ساخت محصولات مراقبت شخصی تأیید شده اند.

یک محصول معمولی شامل 15 تا 50 ماده تشکیل دهنده خواهد بود. با توجه به اینکه یک زن به طور متوسط ​​بین 9 تا 15 محصول مراقبت شخصی در روز استفاده می کند ، محققان تخمین زده اند که در صورت ترکیب با افزودن عطر ، زنان از طریق استفاده از مواد آرایشی روزانه حدود 515 ماده شیمیایی جداگانه را روی پوست خود قرار می دهند.

اما دقیقاً چه چیزی را روی پوست خود می گذاریم؟ این نام های طولانی موجود در لیست مواد تشکیل دهنده به چه معناست و چه کاری انجام می دهند؟ در حالی که فرمول هر محصول اندکی متفاوت است ، اکثر مواد آرایشی حاوی ترکیبی از حداقل برخی از مواد اصلی زیر است: تثبیت کننده های آب ، امولسیون کننده ، نگهدارنده ، غلیظ کننده ، نرم کننده ، رنگ ، عطر و pH.

اب
اگر محصول شما در یک بطری قرار دارد ، احتمالاً اولین ماده ای که در این لیست قرار دارد آب خواهد بود. درست است ، H2O خوب قدیمی. آب اساس تقریباً هر نوع محصول آرایشی از جمله کرم ، لوسیون ، آرایش ، دئودورانت ، شامپو و نرم کننده را تشکیل می دهد. آب نقش مهمی در فرآیند بازی می کند ، اغلب به عنوان یک حلال برای حل سایر مواد عمل می کند و برای سازگاری امولسیون ایجاد می کند.

آب مورد استفاده در فرمولاسیون مواد آرایشی ، آب شیر معمول و روزمره شما نیست. این باید "بسیار خالص" باشد ، یعنی عاری از میکروب ، سموم و سایر آلاینده ها باشد. به همین دلیل ممکن است برچسب شما از آن به عنوان آب مقطر ، آب تصفیه شده یا فقط آبزی یاد کند.

امولسیون کننده ها
اصطلاح امولسیون کننده ها به هر ماده ای گفته می شود که به جدا شدن مواد (مانند روغن و آب) کمک می کند. بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی بر پایه امولسیون ساخته می شوند - قطرات کوچک روغن پراکنده در آب یا قطرات کوچک آب پراکنده در روغن. از آنجا که روغن و آب هر چقدر که تکان دهید ، مخلوط کنید یا هم بزنید با هم مخلوط نمی شوند ، امولسیون کننده ها اضافه می شوند تا کشش سطحی بین آب و روغن را تغییر دهند و محصولی همگن و کاملاً مخلوط با بافت یکنواخت تولید می کنند. نمونه هایی از امولسیفایرهای مورد استفاده در لوازم آرایشی شامل پلی سوربات ها ، لوریت -4 و سولفات سدیم پتاسیم است.

کرم مرطوب کننده از امولسیفایرها در کرم ها و لوسیون ها استفاده می شود تا به آنها یکدست شود. منبع تصویر: ایزابل / فلیکر.
مواد نگهدارنده
مواد نگهدارنده مواد مهمی هستند. این مواد برای افزایش ماندگاری و جلوگیری از رشد میکروارگانیسم هایی مانند باکتری و قارچ به محصولات آرایشی و بهداشتی اضافه می شوند که می توانند محصول را خراب کرده و احتمالاً به کاربر آسیب برسانند. از آنجا که بیشتر میکروب ها در آب زندگی می کنند ، مواد نگهدارنده مورد استفاده باید محلول در آب باشند و این به تعیین اینکه کدام یک از آنها استفاده می شود کمک می کند. مواد نگهدارنده مورد استفاده در مواد آرایشی می توانند طبیعی یا مصنوعی (ساخته شده توسط بشر) و مواد معدنی باشند

عوامل / رنگدانه های رنگ آمیزی
لب های یاقوتی ، چشم های دودی و گونه های گلگون. این هدف از بسیاری از مواد آرایشی برای برجسته کردن یا تغییر رنگ طبیعی فرد است. طیف وسیعی از مواد برای تهیه رنگین کمان از رنگ های جذابی که در غرفه آرایش پیدا می کنید استفاده می شود. مواد معدنی می تواند شامل اکسید آهن ، پوسته میکا ، منگنز ، اکسید کروم و قطران ذغال سنگ باشد. رنگ های طبیعی می توانند از گیاهان مانند پودر چغندر و یا از حیوانات مانند حشره حلزونی حاصل شوند. دومی اغلب در رژ لب های قرمز استفاده می شود و در لیست مواد تشکیل دهنده شما به عنوان کارمین ، عصاره حلزون قرمز یا قرمز طبیعی ذکر می شود 4.

رنگدانه ها را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد: آلی ، مولکول های پایه کربن (به عنوان مثال آلی در زمینه شیمی ، با استفاده از کلمه برای ترویج "طبیعی" یا "غیر مصنوعی" یا "شیمیایی" اشتباه گرفته نشود) محصولات آزاد) و غیرآلی که به طور کلی اکسیدهای فلز هستند (فلز + اکسیژن و اغلب برخی عناصر دیگر نیز). غیر آلی را نباید با "مصنوعی" یا "غیر طبیعی" اشتباه گرفت زیرا بسیاری از رنگدانه های اکسید فلز معدنی به طور طبیعی به عنوان ترکیبات معدنی اتفاق می افتند.

دو رنگدانه آلی رایج دریاچه ها و تونرها هستند. رنگدانه های دریاچه از ترکیب رنگ رنگ با ماده ای نامحلول مانند هیدرات آلومینا ساخته می شوند. این امر باعث می شود که رنگ در آب حل نشود و باعث شود این ماده برای مواد آرایشی مناسب باشد ، در این صورت خاصیت ضد آب یا ضدآب مورد نظر است.

رنگدانه تونر یک رنگدانه آلی است که با هیچ ماده دیگری ترکیب نشده است.

رنگدانه های اکسید فلز معدنی معمولاً کسل کننده تر از رنگدانه های آلی هستند ، اما در برابر گرما و نور مقاومت بیشتری دارند و رنگ ماندگاری بیشتری را ایجاد می کنند.

رنگدانه ها و منابع آنها
مواد رنگی و مواد رنگی به مواد آرایشی رنگ می دهند. منبع تصویر: ملانی لوی / فلیکر.
برق بزنید و بدرخشید
اثرات براق کننده می تواند از طریق طیف وسیعی از مواد ایجاد شود. برخی از رایج ترین آنها میکا و بیسموت اکسی کلراید است.

میکا های آرایشی معمولاً از موسکوویت (KAl2 (AlSi3O10) (F، OH) 2) تهیه می شوند که به عنوان میکا سفید نیز شناخته می شوند. به طور طبیعی در ورقه های پوسته ای شکل می گیرد و آنها را به صورت پودرهای ریز خرد می کنند. ذرات ریز موجود در پودرها باعث شکستن (خم شدن) نور می شوند و این امر باعث ایجاد اثر لرزاننده رایج در بسیاری از مواد آرایشی می شود. میکا که با دی اکسید تیتانیوم پوشانده شده است ، در صورت مشاهده مستقیم ، ظاهری مایل به سفید ایجاد می کند ، اما در صورت مشاهده از زاویه ، طیف وسیعی از رنگهای کم رنگ را ایجاد می کند.

از اکسی کلرید بیسموت (BiClO) برای ایجاد اثر مروارید خاکستری نقره ای استفاده می شود. این ترکیب به طور طبیعی در ماده معدنی نادر بیسموکلیت وجود دارد ، اما معمولاً به صورت مصنوعی تولید می شود و به همین دلیل به مروارید مصنوعی نیز معروف است.

اندازه ذرات مورد استفاده برای ایجاد ظاهری مرواریدی و براق بر میزان براق بودن محصول تأثیر دارد. هر چه اندازه ذرات کوچکتر باشد (15-60 میکرون ، جایی که یک میکرون یک میلیونیم متر است) ، پودر براقتر خواهد بود و پوشش بیشتری می دهد. اندازه ذرات بزرگتر ، تا 500 میکرون ، درخشش پر زرق و برق بیشتری دارند و شفافیت بیشتری دارند.

عطرها
هر چقدر هم یک ماده آرایشی م effectiveثر باشد ، در صورت بوی نامطبوع ، کسی تمایل به استفاده از آن ندارد. تحقیقات مربوط به مصرف کننده نشان می دهد که بویایی یکی از عوامل اصلی در تصمیم گیری مصرف کننده برای خرید و یا استفاده از یک محصول است.

مواد شیمیایی ، چه طبیعی و چه مصنوعی ، به مواد آرایشی و بهداشتی افزوده می شود تا رایحه ای جذاب ارائه دهد. حتی محصولات "بدون بو" ممکن است حاوی عطرهای پوشاننده برای پوشاندن بوی سایر مواد شیمیایی باشند.

اصطلاح "رایحه" اغلب یک اصطلاح عمومی است که توسط تولید کنندگان استفاده می شود. تنها یک لیست از رایحه های موجود در لیست مواد تشکیل دهنده محصول شما می تواند ده ها یا حتی صدها ترکیب شیمیایی لیست نشده را نشان دهد که برای ایجاد رایحه نهایی فردی استفاده شده است.

تولیدکنندگان مجبور نیستند این مواد جداگانه را ذکر کنند زیرا رایحه یک راز تجاری تلقی می شود.

بیش از 3000 ماده شیمیایی برای تهیه طیف وسیعی از عطرهای مورد استفاده در محصولات مصرفی در سراسر جهان استفاده می شود. یک لیست جامع توسط صنعت عطر سازی منتشر شده است. تمام مواد موجود در این لیست از استانداردهای ایمنی انجمن عطر بین المللی (IFRA) برای استفاده در محصولات تجاری عبور کرده اند. با این حال ، بدون اینکه بدانند کدام یک از مواد تشکیل دهنده عطر و بوی محصول را تشکیل می دهند ، مصرف کنندگان می توانند انتخاب آگاهانه را دشوار کنند. اگر مصرف کنندگان نگران هستند ، آنها باید به دنبال محصولات بدون عطر باشند و از شرکت هایی که به طور جامع تری محصولات خود را برچسب گذاری می کنند ، خرید کنند.

عطرها فقط در عطرها استفاده نمی شوند. آنها همچنین در کرم ها ، لوسیون ها و حتی در مواد غذایی وجود دارند تا بوی مطبوعی بدهند. منبع تصویر: کوین جااکو / فلیکر.
آیا لوازم آرایشی خطرناک هستند؟
برای ایجاد برخی از هیاهوهای رسانه ای چیزی مانند کمی بحث و مجادله وجود ندارد. برای بیش از یک دهه گزارش های مکرر در رسانه ها و صدها سایت اینترنتی در مورد مواد سمی بالقوه موجود در مواد آرایشی و بهداشتی (سرب ، جیوه ، پارابن) و خطراتی که آنها برای مردم ایجاد می کنند گزارش شده است. آیا مصرف کنندگان باید نگران باشند؟ آیا این ادعاها توسط تحقیقات علمی معتبر ، منتشر شده پشتیبانی می شوند یا 

در حال حاضر ارتباط روشنی بین استفاده از محصولات زیر بازو حاوی آلومینیوم و سرطان پستان وجود ندارد.

به همین ترتیب ، مطالعات نشان داده است که هیچ ارتباطی بین بیماری آلزایمر و استفاده از دئودورانت / ضد تعریق وجود ندارد. هر روز انسان از طریق غذا ، بسته بندی ، قابلمه و قابلمه ، دارو و حتی هوا و آب در معرض آلومینیوم قرار می گیرد. موضع رسمی انجمن آلزایمر (ایالات متحده) و آلزایمر استرالیا این است که به نظر می رسد ارتباط بین جذب آلومینیوم محیطی و بیماری آلزایمر "به طور فزاینده ای بعید است".

با وجود این یافته ها ، برخی از تولیدکنندگان تولید محصولات بدون آلومینیوم را برای مصرف کنندگانی که هنوز نگرانی دارند ، آغاز کرده اند.

تریکلوزان
تریکلوزان در ابتدا به عنوان یک ماده ضد باکتری برای استفاده در بیمارستان ها ، در درجه اول به عنوان یک اسکراب جراحی ، تولید شد. با این حال ، مفید بودن آن باعث شده است که به طور گسترده ای به طیف گسترده ای از محصولات مصرفی از جمله دئودورانت ، صابون ، خمیر دندان ، مواد آرایشی و محصولات عمومی تمیز کردن خانه اضافه شود. تریکلوزان همچنین به عنوان سموم دفع آفات استفاده می شود و در شرایط خاص می تواند به مواد شیمیایی بالقوه سمی مانند دی اکسین تجزیه شود.

پس از یافته های منتشر شده توسط آكادمی ملی علوم (آمریكا) ، Triclosan در سال 2000 خبر را منتشر كرد و به افزایش سطح ماده شیمیایی شناسایی شده در محیط و استفاده گسترده از آن در محصولات روزمره اشاره كرد.

مطالعات انجام شده توسط دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا نشان داد که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض تریکلوزان باعث فیبروز کبد و سرطان در موش های آزمایشگاهی می شود. مطالعات دیگر نشان داده اند که تریکلوزان می تواند هورمون ها را مختل کند ، انقباض عضلانی را مختل کرده و مقاومت باکتریایی را کاهش دهد.

در حالی که استفاده بیش از حد از تریکلوزان در محصولات مستلزم مطالعه بیشتر است ، متخصصان استرالیایی ارزش و اهمیت آن را هنگام استفاده صحیح و معتدل برجسته کرده اند. استاد علوم دندانپزشکی دانشگاه کوئینزلند ، دکتر لوری والش ، خاطرنشان کرد که ثابت شده است این ماده شیمیایی با بیماری های مختلف مانند التهاب لثه ، التهاب و خونریزی لثه مبارزه می کند.

در استرالیا ، ارزیابی کامل ریسک توسط NICNAS به طور کلی هیچ دلیلی برای نگرانی عمومی پیدا نکرد ، اگرچه کنترل حداکثر غلظت تریکلوزان (0.3٪) در مراقبت های شخصی و محصولات آرایشی را توصیه می کند. در حال حاضر ، محصولات آرایشی حاوی بیش از 0.3٪ تریکلوزان باید به وضوح کلمه "سم" را روی برچسب داشته باشند - این بهترین استراتژی بازاریابی برای تولیدکنندگان نیست.

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در حال برنامه ریزی برای انتشار گزارش به روز شده در مورد Triclosan در سال 2016 است ، اگرچه در این میان ، در صورت تمایل ، مصرف کنندگان ممکن است به دنبال محصولات بدون تریکلوزان باشند.

فرمالدئید
فرمالدئید یک ترکیب آلی است که کاربردهای بسیار متنوعی دارد. اگرچه معمولاً با مومیایی کردن همراه است ، اما در ساخت مصالح ساختمانی ، منسوجات ، محصولات تمیز کننده خانگی ، پلاستیک ، مواد آرایشی و محصولات مراقبت شخصی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به طور طبیعی در طیف وسیعی از غذاها ، به عنوان مثال تخم مرغ فروتن ، رخ می دهد.

فرمالدئید به طور معمول در شکل خالص خود استفاده نمی شود ، اما کمی تغییر یافته و تحت نام فرمالین ذکر شده است. به عنوان ماده نگهدارنده برای محافظت از محصولات در برابر آلودگی عمل می کند.

آژانس تحقیقات بین المللی سازمان بهداشت جهانی در مورد سرطان ، فرمالدئید را به عنوان یک گروه سرطان زا در گروه 1 طبقه بندی می کند (که باعث ایجاد سرطان در انسان می شود). همچنین می تواند باعث تحریک پوستی و حسی و تنفس در افراد هنگام استنشاق ، بلع یا تماس با پوست شود. پس چرا هنوز در محصولات روزمره از آن استفاده می شود؟

مانند سایر مواد شیمیایی ، این غلظت موجود در یک محصول است که مهم است. NICNAS فرمالدئید را ارزیابی کرده و حداکثر حد ایمن را برای استفاده در محصولات آرایشی تعیین کرده است. محصولات خوراکی مانند خمیردندان ها ممکن است فقط تا 0.1 درصد فرمالدئید داشته باشند ، در حالی که سخت کننده های ناخن می توانند تا 5 درصد داشته باشند. سایر محصولات آرایشی و بهداشتی (مانند شامپوها و محلول های صاف کننده) می توانند تا 0.2 درصد داشته باشند. در این سطح پایین ، استفاده از فرمالدئید بی خطر تلقی می شود.

NICNAS خاطرنشان کرده است که افرادی که دارای پوست حساس هستند ممکن است حتی در این غلظت های کم نیز تحریک شوند.

در سال 2010 ، کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) بررسی غلظت فرمالدئید چندین محصول آرایشی را انجام داد که منجر به فراخوان داوطلبانه دو محصول حاوی غلظت بالای ماده شیمیایی غیر قابل قبول شد.

فتالات ها
فتالات ها (THAL-ates تلفظ می شوند) گروه دیگری از مواد شیمیایی هستند که در برخی از مواد آرایشی یافت می شوند و توسط گروه های محیطی پرچم قرمز شده اند. آنها به طور کلی برای نرم و انعطاف پذیر بودن محصولات پلاستیکی استفاده می شوند اما در محصولات آرایشی مانند لاک ناخن ، اسپری مو (برای شکننده یا سفت بودن محصولات) و عطرها نیز یافت می شوند.

فتالات ها از روغن تولید می شوند و بیش از 20 نوع مورد استفاده معمول وجود دارد. از آنجا که فتالات های مختلف دارای ساختارهای شیمیایی مختلف ، مشخصات سمیت و کاربردهای مختلف هستند ، ایمنی آنها نباید به صورت گروهی تعمیم داده شود ، بلکه به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد. برخی از مطالعات نشان داده اند که در غلظت های زیاد و عودکننده ، فتالات مختلف می توانند به عنوان برهم زننده غدد درون ریز عمل کنند - این بدان معناست که تعادل هورمونی بدن را بر هم می زنند و می توانند منجر به مشکلات رشد ، به ویژه در مردان شوند. مطالعات دیگر نشان داده اند که ممکن است ارتباطی بین فتالات و دیابت نوع 2 وجود داشته باشد.

در پاسخ ، اتحادیه اروپا و ایالات متحده برخی از انواع فتالات را برای استفاده در لوازم آرایشی ممنوع کرده اند. تحقیقات انجام شده در استرالیا میزان کمی از خطر را در رابطه با یک فتالات ، بی (2-اتیل هگزیل) فتالات یا DEHP شناسایی کرده است و در نتیجه NICNAS محصولات حاوی DEHP را بیش از حد تعیین شده ممنوع کرده است - این امر معمولاً مربوط به اسباب بازی های کودکان است.

سرب در رژلب شما؟
اخبار گزارش می دهد که جزئیات سطح سرب و سایر فلزات در رژ لب ها مداوم بوده و عود می کنند ، اما آیا مصرف کنندگان باید نگران باشند؟ مطالعه 2013 توسط دانشگاه کالیفرنیا برکلی ، محتوای فلزی 32 رژ لب مختلف را بررسی کرد. محققان در تمام محصولاتی که آزمایش کرده اند ، ردپایی از آلومینیوم ، منگنز (که می تواند باعث مشکلات عصبی شود) و تیتانیوم شدند ، در حالی که سه چهارم محصولات حاوی سرب است (که بر سیستم عصبی تأثیر می گذارد ، و می تواند باعث اختلالات یادگیری در کودکان شود). بسیاری از رژ لب ها و براق کننده های لب همچنین حاوی نیکل و کبالت و همچنین کادمیوم و کروم بودند - هر دو ماده سرطان زا شناخته شده.

چرا تولیدکنندگان این مواد را به محصولات خود اضافه می کنند؟ پاسخ این است - آنها نمی کنند. آنها در محصولات به عنوان "ناخالصی" وجود دارند ، یعنی در سایر مواد مانند موم ، روغن یا رنگدانه های معدنی استفاده شده در فرمول وجود دارند. به دلیل ماندگاری این مواد و همچنین وجود آنها در محیط طبیعی ، از جمله در آب ، حذف تمام آثار آنها تقریباً غیرممکن است.

اما هنوز لیپی خود را دور نیندازید. وجود این عناصر طبیعی در رژ لب لزوماً مشکلی ایجاد نمی کند - مسئله مهم میزان یا غلظت آن است. آیا سطح آنقدر زیاد است که سمی در نظر گرفته شود یا آنقدر کم است که ایمن شناخته شود؟ به یاد داشته باشید ، نور خورشید نیز یک سرطان زا (سرطان پوست) اثبات شده است - اما شما هنوز بیرون می روید و حتی ممکن است آفتاب بگیرید. همه چیز به دوز می رسد.

به استثنای کروم ، این مطالعه نتیجه گرفت که غلظت فلزات به راحتی در "مقدار مجاز روزانه" است که توسط محققان از طریق مقایسه با سطح آلودگی هوا و آب پذیرفته شده تعیین می شود. اساساً ، شما بیشتر از مصرف رژ لب ، از نوشیدن آب سرب مصرف خواهید کرد. با این حال ، این مطالعه نتیجه گرفت که تحقیقات بیشتر در مورد t

کرم های ضد آفتاب
در حالی که کرم های ضد آفتاب رسماً مواد آرایشی نیستند (به نظر می رسد که آنها از جمله داروهای درمانی هستند) ، ما استفاده از آنها را به ویژه در استرالیا بسیار رایج می کنیم.

ضد آفتاب ها نقش مهمی در محافظت از پوست ما در برابر اشعه های مضر UVA و UVB ساطع شده توسط خورشید دارند. ثابت شده است که استفاده از آنها برای جلوگیری از برخی سرطان های پوست از جمله ملانوم و کارسینوم سلول پایه کمک می کند.

در سال های اخیر نگرانی در مورد نانوذرات (NP) در ضد آفتاب ها وجود داشته است. این امر به ویژه به نانوذرات اکسید روی (ZnO) و دی اکسید تیتانیوم (TiO2) و توانایی آنها برای نفوذ به پوست برای رسیدن به سلول ها و سمیت بالقوه اعمال شده توسط این مواد شیمیایی مربوط می شود.

موضع اداره کالاهای درمانی (TGA) ، بر اساس چندین مقاله منتشر شده (تا ماه مه 2013) و همچنین بررسی مقامات بین المللی ، ایمن بودن ذرات نانو است. ‘چندین مطالعه in vitro و in vivo با استفاده از هر دو پوست حیوانات و انسان نشان داده است که این NP ها به لایه های زیرین پوست نفوذ نمی کنند ، و نفوذ به لایه شاخی محدود می شود. این نشان می دهد که جذب سیستمیک بعید است. "

مطالعه دیگری که در سال 2014 منتشر شد نشان داد که سلولهای ایمنی انسان (در اصطلاح ماکروفاژها) در معرض نانوذرات اکسید روی قرار دارند و نانوذرات را به طور مثر جذب کرده و تجزیه می کنند.

بر اساس شواهد موجود ، هیچگاه نانو ذرات TiO2 و ZnO هنگامی که به عنوان مواد تشکیل دهنده ضد آفتاب استفاده شود ، صدمه ای نخواهند زد. خطرات مرتبط با جلوگیری از آفتاب زدگی (آفتاب سوختگی ، سرطان های پوست) بیش از خطرات نانوذرات است.

نتیجه
در شرایطی که تفکر علمی فعلی مورد نیاز این ماده شیمیایی ایمن است ، استفاده از هر یک از مصرف کنندگان است که تصمیم شما را می گیرد اگر محصولی حاوی مواد دیگر را بخرید یا استفاده کنید یا خیر. مصرف کنندگان همچنین باید مارک های معتبری را که فروشندگان مستقر در خرید می کنند استفاده کنند - ممکن است ارزان وارد شود یا کپی شود اگر بصورت آنلاین آزمایش شود و اگر مناسب باشد اگر شما نباشید و حاوی این ادعا باشد که وجود ندارد.

در پی زیبایی ما ، عاقلانه است که اگر دیگر لوازم آرایشی را نداشته باشید ، اگر مواد پیچیده مواد شیمیایی موجود باشد. دستیابی به حتی برای اطمینان از نام شیمیایی طولانی تر در لیست مواد تولید کننده محصول - اگر چه هستند و چه کاری انجام می دهند - می تواند به شما کمک کند تا بتواند کالای مورد نیاز شما را انتخاب کند که اگر شما تصمیم بگیرید که فروشگاه شما را انتخاب کند - حتماً قرار دهید دادن بهترین کیفیت مفید خواهد بود صورت.


تاریخ : دو شنبه 17 شهريور 1399
بازدید : 245
نویسنده : alirezajk

امسال تولدی سری به شما زد؟

 

گاهی اوقات قبل از اینکه آن را بشناسید ، روز ویژه شما یا عزیزانتان اینجا است خرید بهترین تم تولد و برنامه ای برای جشن گرفتن در نظر نگرفته اید. ما می دانیم که تصمیم گیری در مورد یک مهمانی که شما و همه مهمانان از آن لذت خواهید برد دشوار است. به همین دلیل ما یک مولد موضوعات جشن تولد ایجاد کردیم که به شما انواع الهام جشن برای روز بزرگ را می دهد. با توجه به سبک مهمانی و سن مهمان ، ما ایده های خوبی را به شما پیشنهاد خواهیم داد تا شما را در مسیر موفقیت در برنامه ریزی مهمانی خوب قرار دهیم!

در اینجا هیچ سوالی وجود ندارد که یک موضوع خوب می تواند مهمانی را به طور متوسط ??به خلاقانه ، سرگرم کننده و فک بیندازد (البته اگر مایلید با تزئینات زیرکی عمل کنید). اگرچه یکی از سخت ترین قسمت ها در مورد برنامه ریزی یک مهمانی ، در وهله اول ارائه موضوع مناسب است - به همین دلیل ما به متخصصان مراجعه کردیم. StyleCaster از برنامه ریزان مهمانی خواست تا بهترین ایده های مربوط به مهمانی های خود را به ما ارائه دهند ، بنابراین تمام آنچه شما باید در آن تمرکز کنید این است که کاملاً بی نظیر باشید. اگر احساس کمبود الهام برای یک فرد ساکن آینده دارید ، ما به شما بازگشت خواهیم داد. بعضی اوقات ما نیاز به کمی فشار به سمت بزرگترین پتانسیل خود داریم - و این حتی در برنامه ریزی حزب مهم است. دوستان ، پخش های جریانی و کیک سفید آن را برش نخواهند داد. اکنون وقت آن است که شما واقعاً تمام ایستگاه ها را بیرون بکشید. مهمانان شما نمی دانند چه چیزی آنها را ضربه زده است.

 

از نکاتی در مورد چگونگی تبدیل مهمانی های موضوعی کلاسیک - مانند جیمز باند یا شب های بوهمیان - به نمایشگرهای واقعاً به یادماندنی گرفته تا برخی ایده های تم کاملاً خلاقانه - مانند طرح زمینه "به عنوان شخصیت SNL موردعلاقه خود بیایید" - مطمئناً حماسی ترین موضوع را پیدا خواهید کرد برای مهمانی بعدی شما در زیر 51 ایده مختلف برای مهمانی ها وجود دارد که تضمین می کنند هر بحث و گفتگو را در مورد شهر صحبت می کنند. برخی از این مضامین مهمانی کمی انتزاعی هستند ، بنابراین اجازه دهید خلاقیت شما با این موارد بدرخشد. هیچ راهی اشتباه برای تفسیر یک موضوع مهمانی منحصر به فرد وجود ندارد - به شرطی که با آن کمی سرگرم شوید. بنابراین به پینترست خود وارد شوید ، دفترچه یادداشت مورد علاقه خود را بیرون بیاورید و شروع به آماده سازی برای برگزاری باورنکردنی ترین مهمانی که کرده اید ، کنید.

 

یک موضوع برای مهمانی شما می تواند راهی عالی برای زنده کردن جشن شما باشد. ما می توانیم در انواع موضوعات مهمانی مانند: وگاس ، Masquerade ، کازینو ، 007 باند جیمز ، بهترین بریتانیا و موارد دیگر کمک کنیم! به هر مناسبتی که باشد ، ما می توانیم به توسعه تم شما برای واقعیت واقعیت کمک کنیم. با استفاده از دکوراسیون و پارچه های خیره کننده ، وسایل و نورپردازی ، هر مکان و هر مکانی می تواند تغییر شکل دهد. برای الهام بیشتر و ایده تخصصی که می توانیم برای مهمانی شما به کار ببریم ، از مطالعات موردی مربوط به مهمانی های مهمانی و شرکت های بزرگ ما بازدید کنید.

 

شاید اکنون یک مهمانی مجازی یا مهمانی در فضای باز برای شما مناسب باشد؟

اجازه ندهید COVID-19 مهمانی را متوقف کند! ما می توانیم رویدادهای مجازی سفارشی مهیج و الهام بخشی ایجاد کنیم که دوستان و خانواده شما را دور هم جمع کند ، مهم نیست که در کجای دنیا قرار داشته باشند.

 

 

کارشناسان برنامه ریزی احزاب مجازی ما از تنظیمات فنی ، طراحی یک تجربه رویداد مجازی اختصاصی که وحدت ، سرگرمی و لبخند را به چهره همه افراد شرکت خواهد کرد ، مراقبت می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد مهمانی های کودکان مجازی یا رویدادهای مجازی برای بزرگسالان ، روی پیوندها کلیک کنید!

 

خدمات مهمانی مجلل فضای باز در فضای باز ما برای خانوارهایی که به دنبال جشن گرفتن در سنگ شکن هستند ، با کاهش محدودیت های COVID19 مناسب است.

 

قطعه جدول با مضمون فیلم

 

1. تم آلیس در سرزمین عجایب

یک تم داستانی کلاسیک که در یک کمان از پارچه های قرمز ، آبی و سفید ، درختان بزرگ گل رز ، کلاه های تند و تیز ، تارت مربا ، کارت های بازی ، قارچ های غول پیکر ، ساعت و زنجیره بزرگ ، شیرینی و کیک ، سیلوئت آلیس ، صندلی کفش قرمز غول پیکر پیچیده شده است. .

 

دکوراسیون میز موضوع مهمانی آلیس در سرزمین عجایب را برای این شام تولد 21 سال مشاهده کنید.

 

2. تم 70 ، دیسکو ، یکپارچهسازی با سیستمعامل 80 ، یا موضوع پاپ 90

همه عاشق یک مهمانی خوب در لباس پوشیدن هستند ، بنابراین چرا همه را مجبور نمی کنیم که با لباس دهه 1980 یا به عنوان یکی از ستاره های محبوب فیلم یا مشاهیر دهه خود بیایند. شما می توانید تیم مدیریت رویداد خود یک لیست پخش با الهام از دهه 80 و همچنین برخی از ماکت های رنگی روشن برای نوشیدن مهمانان در حالی که شب را با موسیقی پاپ پنیر می رقصند ، تهیه کنند! شلوار چسبان و دامن ra-ra در حالت آماده! کلاه گیس ها را برای یک مهمانی تم 70 یا حتی یک مهمانی UV 90 بکشید!

 

 

3. تم شب های عرب

سایه های غنی پارچه های قرمز و پارچه ای طلای مجلل ، درختان نخل بزرگ ، واحه کویری ، غرفه های چادر بادیه نشینی ، بالشتک ها ، گلدان ها و سبدهای بزرگ ، فانوس های بزرگ ، فرش های پرنده ، مناظر کاخ.

 

یک موضوع کنونی بسیار محبوب ، ایجاد حس مراکشی در مهمانی شما ، همراه با برخی از گزینه های پذیرایی آبدار و آبدار توسط تامین کننده پیشنهادی ما ، می تواند یک واقعه واقعا به یاد ماندنی را رقم بزند. ما از بالاترین کیفیت مبلمان ، پرده و تزئینات مراکشی استفاده می کنیم. سبک منحصر به فرد مراکشی اصیل ما به شما و مهمانتان واقعاً باور می کند که آنها در یک چادر بادیه لوکس هستند. ما دوست داریم جزئیات را نیز به درستی دریافت کنیم و اکنون یک دعوت نامه چاپ شده برای شب های زیبا در عربستان را برای ارسال به مهمانان خود ارائه می دهیم.

 

 

میله LED دایره ای جشن تولد چهلم

 

4. تم توپ سیاه و سفید

پارچه های ساتن و سفید پارچه ای سیاه و سفید با ماسک های سیاه و سفید ، ستون های رومی سفید ، ستاره های براق سیاه و سفید ، درختان سفید ، لوسترهای سیاه ، حلقه های پر سیاه و سفید.

 

مطالعه موردی مهمانی با موضوع سیاه و سفید را مشاهده کنید

 

 

مهمانی تم جیمز باند

 

5. تم باند 007

پارچه های پارچه ای به رنگ قرمز و سفید سیاه ، آرم های بزرگ و براق طلای 007 ، پس زمینه بشکه تفنگ ، بانوان باند زرق و برق طلایی ، میله های شمش ، عینک مارتینی ، تخته های باند ، علائم کازینو و کارت های بازی.

 

مطالعه موردی تم Bond را مشاهده کنید.

 

6. تم بالیوود

پارچه های پارچه ای به رنگ طلای نارنجی و قرمز روشن ، ساریس ، آلاچیق های خرد شده ، درختان نخل ، طرفداران خرما ، برگ های نخل ، گلدسته های گل ، تابلوی بالیوود ، مناظر تاج محل ، گلدان و مهره های طلا ، فیلها ، صفحات نی.

 

7. تم بورلسک

پارچه های پارچه ای به رنگ قرمز و طلایی ، پنکه های پر ، موبایل های بزرگ پر شترمرغ ، تابلوی بزرگ آسیاب بادی ، تابلوی رول مولین ، تابلوی دختران ، تاب های آراسته ، صفحه های موبایل مخملی ، گل های رز قرمز غول پیکر ، آینه های تمیز طلایی ، کیسه های لوبیای قرمز و کوسن ها.

https://about.me/rickyserrano


تاریخ : یک شنبه 16 شهريور 1399
بازدید : 140
نویسنده : alirezajk

عالی برای برگزاری جشن تولد برای دختر خانم ها انتخاب تم تولد دخترانه است .یعنی همه چیز در مراسم تولد از تزئینات و لباس و فضای تولد تا رنگ کیک و خوراکی ها همه از ابتدا با رنگ مو موضوعی که میزبان به عنوان تم مشخص کرده است باید هماهنگ باشند .

 

تم تولد دخترانه

 

چه تم تولدی برای دخترها انتخاب کنیم ؟ 

شخصیت های کارتونی

مثل نمو و بن و تن برای پسر ها و کیتی و سفید برفی و گیسو کمند برای دختر ها

 

شخصیت های سینمایی

مثل مرد عنکبوتی و بت من برای پسر ها و سیندرلا و فروزن و … برای دختر ها

 

هنر پیشه ها و ورزشکارن معروف

پسر ها که عاشق فوتبالیست ها هستند مثل مسی و رونالدو و … اما فکر نکنم تم دخترانه ای با شخصیت معرف ورزشکار بتوانید در بازار پیدا کنید!

 

موضوعات و عکس های بامزه 

لازم نیست حتما برای انتخاب تم سراغ شخصیت ها معروف کارتونی و سینمایی برویم بعضی از تم ها با شخصیت های خیالی بامزه در بازار هستند مثلا تم های تولد با عکس نوزاد دختر یا پسر یا مثلا برای مراسم آش دندونی تم هایی با عکس دندان که هم بامزه هستند هم متناسب با جشن!

 

تم هایی با رنگی و بوی طبیعت 

برعکس تم های پسرانه این تم میتواند برای دختر ها بخصوص دختر خانم های جوان یا نوجوان فوق العاده باشد . استفاده از گل های طبیعی ، شمع ، گل های کاغذی با رنگ بندی ملیح و خلاصه هر چیزی که رنگ و بوی طبیعت داشته باشد میتوانید اینجا به آن پر و بال بدهید .

 

تم های فصلی 

این هم یک جورهایی تم مربوط به طبیعت است .اینطوری که یک فصل ( ترجیحا فصلی که در آن تولد میگیرید ) را انتخاب کنید.

 

اگر بهار بود سراغ ترکیبی از گل و برگ و نوشیدنی های بهاری مثل عرقیات و … بروید .

اگر تابستان بود نوشیدنی ها و میوه های خنک تابستان به همراه نخل های مصنوعی و تم هایی با رنگ های شاد را به کار بگیرید .

اگر پاییز بود از رنگی بندی قرمز و زرد و نارنجی در کاغذ کشی و کاغذهایی تزیینی خانه به همراه انار و خرمالو زیبا خواهد بود.

و در نهایت اگر زمستان بود بروید سراغ تم برف و آدم برفی و هر چیزی که به ان مربوط است .

موضوعات ترسناک

این یکی ممکن است کم بزرگسال تر باشد مثلا میتوانید برای هیجان انگیز کردن جشن برای پسران نوجوان از وسایل ترسناک و ماسک های ترسناکی که در بازار هستند برای تزیین تولد استفاده کنید. ( تم های دایناسوری یا خون آشام یا آدم فضایی هم میتوانید در این زمین استفاده کنید .) بعید است دختر ها به این جور تم ها علاقه مند شوند.

 تم تولد دخترانه : دختر ها همیشه روحیه لطیف و رویا پرداز دارند و معمولا دوست دارند در شب جشن تولد خود همانند یک پرنسس یا ملکه دیده شوند و میان دوست و آشنایان خود بسیار زیبا و خاص دیده شوند و دوست دارند ببینند که برای جشن تولد آن ها ارزش زیاد و وقت گذاشته اید و برای شما واقعا مهم و حائز اهمیت می باشید.توجه داشته باشید که گرفتن جشن تولد زیبا به معنای هزینه بالا و یا اجاره کرده سالن گران نمی باشد بلکه با انتخاب وسایل تزئینی درست و با سلیقه با ست کردن آن ها کنار هم می توانید با هزینه کم ویا مناسب جشن تولد شیک و زیبا داشته باشید.

اگر دختر شما کودک است بسته به علاقه آن به کاراکتر های انیمیشن یا کارتونی می توانید تم مورد نظر را ست کنید.پیشنهاد فایو میجر در اینجا برای انتخاب تم دخترانه پرنسس هایی همچون : سفید برفی ، سیندرلا ،السا یا آنا فروزن ، زیبای خفته ، راپونزل گیسو کمند ، آریل پری دریایی ، مریدا ،بل دیو و دلبر، سوفیا ، ماشا ، باربی ،کیتی و ……

حال اگر دختر شما نوجوان است و دوست دارید تم ساده و زیبا برای آن انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ محبوب شخص مورد نظر مثل : رنگ صورتی ، قرمز ، گلبهی ، بنفش و غیره و انتخاب از گل محبوب آن و استفاده از بادکنک های حروف اسم و یا قلب ، لب و غیره می باشد.

 

 

موضوعات مورد علاقه شخصی

به نظرم بهترین تم ، چیزی است که باعث شود کسی را که برایش تولد میگیرید چه دختر چه پسر ، چه کودک چه بزرگسال یا نوجوان خوشحال کند و نشان دهد شما متوجه علایق و سلیقه هایش هستید . اصلا لازم نیست حتما از تم های آماده بازاری استفاده کیند میتوانید خودتان دست به کار شوید و با خلاقیت یک تم

 

رنگ مورد علاقه 

انتخاب یک رنگ به عنوان تم تولد ساده ترین و خیلی وقت ها شیک ترین انتخاب است . بدین ترتیب تم تولد شامل لباس میزبان و میهمانان، ظرف های پذیرایی آماده یا یکبار مصرف، تزئین کیک، دکور اتاق و میز تولد و … را میتوانید از این رنگ انتخاب کنید . برای پسر ها رنگ آبی سبز ترکیب سیاه و طلایی و … و برای دختر ها صورتی و صورتی و صورتی و صورتی : )

 

تم تولد دخترانه (۱)

 

۲۰ تم تولد محبوب دخترانه و پسرانه 

مرد عنکبوتی

بنتن

مینیونز

لاک پشت های نینجا

ماشین ها

میکی موس

هلو کیتی

فروزن ( یخ زده )

توت فرنگی

سفید برفی و هفت کوتوله

باب اسفنجی

وودی و اسباب بازی ها

بره نالا

انگری بردز

سیندرلا

بی زنبوری

نمو

تم قلب

تم گل گلی فانتزی با رنگ صورتی

تم حیوان مورد علاقه ( جغد و خرس برای پسر ها و پروانه و جوجه برای دختر ها)

تم تولد دخترانه (۲)

1. مهمانی تولد با الهام از هندوانه با این تم جشن تولد الهام گرفته از هندوانه ، یک تولد سرگرم کننده در تابستان داشته باشید. از طریق projectnursery.com 2. تم جشن تولد شب فیلم برای عزیزم دوستدار فیلم شما ، او با این موضوع مهمانی تولد شب فیلم اوقات خوبی خواهد داشت. از طریق catchmyparty.com 3. تم مهمانی تولد دو میوه ای Fruity هنگامی که او به دو "عالی" (نه ترسناک) خود نزدیک می شود ، این موضوع مهمانی تولد "دو تی تی" frutti برای او مناسب است. از طریق greygreydesigns.com 4. مهمانی با موضوع کارناوال در این مهمانی با موضوع کارناوال پر زرق و برق قدم بگذارید. از طریق pinterest.co.uk 5. تم مهمانی میکی موس به او اجازه دهید با این تم حزب میکی موس روز بزرگ خود را با محبوب ترین موش جهان جشن بگیرد. از طریق karaspartyideas.com 6. تم تولد شب های عربی در این موضوع مهمانی تولد شب های عربی الهام گرفته از علاladالدین ، ​​احساس کنید که او شاهزاده خانم یاس است. از طریق pinterest.ie 7. مهمانی با مضمون حباب اوه ، چگونه بچه ها حباب را دوست دارند! بچه های شما قطعاً با این مهمانی با مضمون حباب اوقات خوشی را سپری خواهند کرد. از طریق pinterest.com 8. تم جشن تولد Moana ، شاهزاده خانم جنگجو کوچک شما مطمئنا از جشن تولد خود با مضمون Moana لذت خواهد برد. از طریق pinterest.com 9. ایده های مهمانی جغدها همانطور که دختران کوچک شما جذاب و پر رنگ هستند ، جغدها می توانند در مهمانی تولد عشق شما در مرکز صحنه قرار بگیرند. از طریق catchmyparty.com 10. جشن تولد مضمون منجمد چه کسی نمی خواهد آدم برفی بسازد؟ این مهمانی تولد با موضوع Frozen مطمئناً لبخندهایی را برای همه به ویژه السا کوچک شما به ارمغان می آورد. از طریق catchmyparty.com 11. جشن تولد مضمون لگو ایده آل برای دختران و پسران ، این جشن تولد با مضمون لگو یک انفجار است! از طریق catchmyparty.com 12. جشن تولد هاوایی با این جشن تولد دوست داشتنی هاوایی ، مطمئناً روز بزرگ دختر کوچک شما بهترین خواهد بود. از طریق karaspartyideas.com 13. مهمانی تولد دکتر Suess به او اجازه دهید تا از روز خاص خود با این گربه شگفت انگیز دکتر Suess در جشن تولد کلاه لذت ببرد. از طریق pinterest.com 14. تم مهمانی هنری به طرف هنری او فرصت دهید تا با این موضوع مهمانی هنری بدرخشد. از طریق corujices.com 15. جشن تولد با مضمون بستنی تولد او هرگز با این جشن تولد با مضمون بستنی یکسان نخواهد بود. از طریق Seventeen.com 16. جشن تولد مضمون سیرک با این مهمانی تولد با مضمون سیرک یک دختر بزرگ به او بدهید. از طریق Fridayliving.me 17. جشن تولد مضمون علمی انیشتین زیبا و کوچک شما بواسطه تشکر از شما برای جشن تولد مضمون علمی ذهن شما را بوسه می زند. از طریق bloominghomestead.com 18. مهمانی با مضمون تاکو اگر دختر کوچک شما عاشق تاکو است ، چرا آن را به عنوان یک موضوع برای تولد خود قرار ندهید! "تاکو در یک مهمانی!" از طریق viralhug.com 19. موضوع مهمانی Emoji Emoji ها بسیار زیبا هستند! پرنسس کوچک شما قطعاً با این موضوع مهمانی emoji واکنش های متفاوتی از خوشحالی و هیجان دریافت خواهد کرد. از طریق karaspartyideas.com 20. مهمانی ساحلی حیاط خلوت آیا می خواهید یک مهمانی ساحلی برگزار کنید ، اما بدون ساحل؟ مشکلی نیست با این تم مهمانی مهمانی ساحل حیاط خلوت ، آن را در حیاط خانه انجام دهید. از طریق catchmyparty.com 21. Candy Land Themed Party آه ، ما فقط آب نبات را دوست نداریم !!! اگر این مهمانی با مضمون سرزمین آبنبات را به او بدهید بهترین مادر دنیا خواهید بود. از طریق beccasphotos5.shutterfly.com 22. مهمانی با مضمون عسل برای زنبور عسل کوچولوی فوق العاده شما ، این مهمانی با مضمون عسل تمام آنچه که او در مورد آن وزوز خواهد کرد خواهد بود. از طریق sweetsimplicitybakery.tumblr.com 23. مهمانی چای تدی هیچ چیزی مانند گرمای عروسکی عروسکی (و بیشتر تدی ها) برای تکمیل روز بزرگ خرس عروسکی شما نیست. از طریق netcoders.biz 24. مهمانی با مضمون توت فرنگی این مهمانی با مضمون توت فرنگی زیبا همان چیزی خواهد بود که توت فرنگی کوچک شما همیشه می خواسته است. از طریق catchmyparty.com 25. مهمانی با مضمون پیک نیک همه دوستانش را در یک مهمانی با مضمون پیک نیک عالی جمع کنید که مطمئناً همه از آن لذت خواهند برد. از طریق cleverkidsparty.com 26. مهمانی Boho Garden Boho کوچولوی دوست داشتنی شما با این مهمانی با موضوع باغ boho از اتفاق بی نظیر خود لذت خواهد برد. از طریق styletoday.nl 27. مهمانی با مضمون پروانه اجازه دهید پروانه کوچک و زیبای شما اوج بگیرد چون او یک سال دیگر را با این مهمانی زیبا با مضمون پروانه جشن می گیرد. از طریق thepinsta.com 28. مهمانی با مضمون Fairy land چه چیزی برای دختربچه ای بهتر از زمانی است که با دوستان پری او زندگی می کند ، بنابراین اجازه دهید او با این مهمانی با مضمون سرزمین پریا از روز خود در سرزمین پری لذت ببرد. از طریق thepartyconnectionaustralia.com 29. مهمانی عروس دریایی یا بگذارید دم خود را بگیرد و لباس عروس دریایی خود را برای این مهمانی با شکوه پری دریایی برگزار کند. از طریق cursodeorganizaciondelhogar.com 30. مهمانی با مضمون اسب شاخدار او می تواند با این مهمانی با مضمون یک شاخ به همان اندازه که می خواهد جادویی و غریب باشد. از طریق pinterest.co.uk 31. یک مهمانی با مضمون فرانسوی با این جشن تولد با مضمون فرانسوی ، "مون آمور" کوچک خود را "Bon Anniversaire" عالی کنید. از طریق pinterest.com 32. مهمانی با مضمون کتاب های افسانه ها بگذارید او با این مهمانی با مضمون کتاب های افسانه ای همیشه خوشبخت زندگی کند. از طریق anafranil.us 33. مهمانی با مضمون آفتاب آفتاب کوچک شما با این مهمانی تولد با مضمون آفتاب همیشه درخشان خواهد شد. از طریق petspa.us 34. مهمانی با مضمون پیراشکی بهترین غذای مخصوص او را به گوجه فرنگی کوچک خود بدهید

تم های تولد دخترانه برای تزیین تولد 

مدتی است که  جشن ها ی تولد رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته که هم خوب است هم بد ، خوب است چون کودکان را خوشحال و هیجان زده می کند،و بد است چون از سادگی و صفای جشن تولد های خانگی و دور همی کاسته است و گاهی خانواده ها با صرف هزینه های بالا از اصل موضوع  که شادی و خوشحالی اعضای خانواده است دور شده و برگزاری مراسم را برای خود دشوار می سازند.

 

اما بهر حال گذ شته از خوبی و بدی امروزه انتخاب تم،  یکی از دغدغه های پدر مارد ها برای برگزاری مراسم جشن تولد است .

 

قبلا در این پست راجع به تم تولد پسرانه و راه های کاهش هزینه های برگزاری یک جشن تولد با یک تم خاص را توضیح داده ایم حالا میرویم سراغ تم تولد دخترانه با آن حساسیت های بالا و توجه بیش از پسر ها به زیبایی و تنوع و زرق و برق .

 

 

تم تولد دخترانه

https://cosmeticss.blogsky.com/1399/07/01/post-18/تم-تولد-دخترانه


تاریخ : یک شنبه 15 شهريور 1399
بازدید : 217
نویسنده : alirezajk

20 تم جشن تولد برای دختران که او مطمئنا دوست دارد
با این ایده های مهمانی مهمانی دخترانه که از پری دریایی گرفته تا علم متفاوت است ، از دکوراسیون کلیشه ای صورتی فراتر بروید.


ایده های زمینه های جشن تولد دختران JOSE LUIS PELAEZ INCGETTY IMAGES
هیچ رازی نیست که تولد ها ، خصوصاً برای بچه ها ، معامله بسیار بزرگی باشد. این یک روز پر از عزیزان ، دسرهای خوشمزه ، بازی های سرگرم کننده است - چه چیزی دوست ندارد؟ گاهی اوقات ، سخت ترین قسمت برای بچه ها و والدین می تواند تصمیم گیری در مورد یک موضوع جشن تولد باشد. گاهی اوقات ، بچه ها می توانند قلبشان را به چیزی عجیب و غریب متصل کنند ، مانند کودک نوپایی که می خواهد یک مهمانی با مضمون مدفوع داشته باشد ، یا کودکی که تصمیم گرفت یک مهمانی را با موضوع وکیل مورد علاقه خود از تبلیغات تلویزیونی محلی برگزار کند. مطمئناً ، والدین جادوی تولد را اتفاق می اندازند ، حتی اگر شامل لباس پوشیدن به شکل emoji مدفوع باشد.

این تم های جشن تولد برای دختران می تواند به شما ایده هایی در مورد چگونگی تبدیل آن به یک روز جادویی بدهد ، خواه این اولین تولد او باشد یا همه او بزرگ شده و آماده میزبانی اولین خواب خود باشد. از شاهزاده خانم ها گرفته تا نقطه های پولکا گرفته تا Peppa Pig ، در اینجا چند موضوع خلاقانه برای جشن تولد برای دختران آورده شده است.

 

از گذشته تا به امروز،از تم تولد برای تزئین جشن تولد مردم استفاده می کردند به این گونه که هنگام گرفتن جشن تولد،جشن نامزدی،عروسی و غیره با یک سری وسایل تزئینی از قبیل : بادکنک،ریسه،کاغذ رنگی،حروف و غیره برای زیبا تر شدن جشن و هیجان و روح دادن به جشن مورد نظر شروع به تزئین یا محل برقراری جشن یا تولد انجام می دانند که بسته به سن و روحیات شخص و سلیقه ایت تزئینات انجام میشد.

حال امروزه با استفاده بیش تر از اینترنت و ورود مردم به دنیای مجازی شکل و تزئین جشن تولد رنگ و بویی تازه پیدا کرده است که آن را تم تولد می نامند.تم تولد به این گونه می باشد که با در نظر گرفتن سبک خاص،یا رنگ مورد نظر یا برای کودکان در نظر گرفتن کاراکتر محبوب شان بسته به آن وسایل مربوط و ست و یکرنگ را تهیه می کنید و تزئینات را به کمک آن انجام می دهید.همچنین انتخاب تم تولد بسته به کودک(دختر یا پسر)،بزرگسال(دختر یا پسر) نیز بستگی دارد.حال با فایو میجر همراه باشید تا شما را بیش تر با تم و ست تولد آشنا کنیم.

لوازم تم تولد شامل چه چیزهایی می باشد؟

  • بشقاب و یا پیش دستی
  • کارد و چنگال و قاشق و نی
  • لیوان،ظرف پاپ کورن ،خلال
  • دستمال کاغذی
  • لوازم تزئین : بادکنک(بادکنک عددی،حروف،شکل عروسک ،قبل یا کاراکتر مورد نظر)،ریسه،کاغذ رنگی
  • تزئینات پوششی : کلاه ،شال رنگی ،لباس مخصوص ست با تم رنگ یا شخصیت
  • تاج،گیفت،کارت دعوت،عکس
  • سبد گل،گل آرایی

بسته به سلیقه یا هزینه یا مناسبت و سن شخص مورد نظر می توانید این گزینه های گفته شده را بیش تر یا کمتر کنید.

انواع مختلف تم تولد

1 ) تم تولد دخترانه : دختر ها همیشه روحیه لطیف و رویا پرداز دارند و معمولا دوست دارند در شب جشن تولد خود همانند یک پرنسس یا ملکه دیده شوند و میان دوست و آشنایان خود بسیار زیبا و خاص دیده شوند و دوست دارند ببینند که برای جشن تولد آن ها ارزش زیاد و وقت گذاشته اید و برای شما واقعا مهم و حائز اهمیت می باشید.توجه داشته باشید که گرفتن جشن تولد زیبا به معنای هزینه بالا و یا اجاره کرده سالن گران نمی باشد بلکه با انتخاب وسایل تزئینی درست و با سلیقه با ست کردن آن ها کنار هم می توانید با هزینه کم ویا مناسب جشن تولد شیک و زیبا داشته باشید.

اگر دختر شما کودک است بسته به علاقه آن به کاراکتر های انیمیشن یا کارتونی می توانید تم مورد نظر را ست کنید.پیشنهاد فایو میجر در اینجا برای انتخاب تم دخترانه پرنسس هایی همچون : سفید برفی ، سیندرلا ،السا یا آنا فروزن ، زیبای خفته ، راپونزل گیسو کمند ، آریل پری دریایی ، مریدا ،بل دیو و دلبر، سوفیا ، ماشا ، باربی ،کیتی و ……

حال اگر دختر شما نوجوان است و دوست دارید تم ساده و زیبا برای آن انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ محبوب شخص مورد نظر مثل : رنگ صورتی ، قرمز ، گلبهی ، بنفش و غیره و انتخاب از گل محبوب آن و استفاده از بادکنک های حروف اسم و یا قلب ، لب و غیره می باشد.

2) تم تولد پسرانه : شاید در مقایسه روحیه پسرها در مقایسه با روحیه دخترها وجوه مشترکی زیادی بین علایق و روحیات آن ها نتوان مثال زد ولی فراموش نکنید که پسرها هم همانند دخترها شخصیت و کاراکتر های محبوب خود و روحیات ابر قهرمانه در وجود خود دارند که با آشنایی و دانستن روحیات آن ها می توانید به راحتی متوجه این قضیه و نکات بشوید.حال اینجا ما چند کاراکتر ابر قهرمان پسرها را به شما معرفی می کنیم : بتمن ، سوپرمن ، مرد عنکبوتی ، هالک ، شگفت انگیزان ، باز کارتون اسباب بازی ها ، وودی اسباب بازی ها ، باب اسفنجی و غیره.

حال اگر پسر شما نوجوان است و دوست داری کمی تم بزرگ سال برای آن انتخاب کنید که نشان از بزرگ تر شدن آن باشد می توانید از رنگ های : آبی ، سبز ، سفید و مشکی ، بنفش و … استفاده کنید و همچنین از بادکنک های هلیومی و یا حروف یا اشکال ، استفاده از ریسه و کاغذ رنگی و غیره با هم ست کنید و به خوبی تزئین کنید.

3) تم تولد بزرگسال : اگر قصد دارید برای شخصی جشن بگیرید که بزرگسال است در ابتدا باید به رابطه خود با او را در نظر بگیرید برای مثال همسر یا نامزد شما،پدر یا مادر ،خواهر یا برادر و حتی باید بدانید که مادربزرگ و پدربزرگ های شما نیز از دیدن و داشتن تم تولد مخصوص هیجان زده و ذوق می کنند و حتما آن را می پسندد چون داشتن تم و ست تولد فقط مختص کودکان و یا نوجوانان نمی باشد.حال اگر این شخص عشق و یا همسر شما است می توانید از تم شامل رنگ قرمز مانند قلب های قرمز ، بادکنک love  یا عشق ، گل آرایی و شمع آرایی و در کل فضایی رمانتیک و عاشقانه درست کنید.

منبع


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com