عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 4 آبان 1399
بازدید : 160
نویسنده : alirezajk

چند لباس هالووین وجود دارد که ما آنها را کلاسیک می دانیم: اسکلت ، جادوگر ، شیطان و فرشته (و اخیراً گربه). آنها کلاسیک هستند زیرا محبوب ، بی انتها و به راحتی جمع می شوند. امروز ، ما به همه چیز فرشته ای توجه داریم - لباس آسمانی و اثیری که با یک گروه کاملاً سفید و آرایش روشن و براق مشخص می شود.

یک پیمایش از طریق YouTube تکرارهای بی شماری از آرایش فرشته ها را به شما نشان می دهد ، کامل با دستورالعمل های گام به گام. برای سهولت کار ، تصمیم گرفتیم لیستی از 9 بهترین آموزش وب (حداقل به نظر فروتنانه ما) را درست کنیم. ما همچنین با آرایشگران Camara Aunique و Steve Kassajikian برای نکات و ترفندهای تخصصی و همچنین چند محصول برای توصیه در این راه صحبت کردیم. از پرایمرهای روشن تا هایلایترهای کم نور ، این محصولات باعث درخشش شما در آسمان های بلند می شوند. به اسکرول ادامه دهید تا بهترین آموزش های آرایش فرشته را ببینید که در این هالووین کاملاً آسمانی به نظر می رسید.

 

 


تاریخ : یک شنبه 4 آبان 1399
بازدید : 291
نویسنده : alirezajk

خرید آنلاین کاندوم تاخیری
کاندوم های تاخیری ، همانطور که از نامش پیداست ، با تاخیر در انزال تا حدی به مردان کمک می کند تا جلسه عشق ورزیدن را طولانی کنند. کاندوم های تأخیری غالباً حاوی ژل یا کرم بنزوکائین هستند ، ماده شیمیایی که به دلیل خاصیت حساسیت زدایی شناخته می شود. وقتی آلت تناسلی مرد با بنزوکائین تماس پیدا کند ، برای چند دقیقه احساس را کاهش می دهد و باعث می شود مرد چند دقیقه بیشتر دوام بیاورد.

 

 

 

 


تاریخ : یک شنبه 4 آبان 1399
بازدید : 107
نویسنده : alirezajk

خط چشم خط بال دار ترکیبی A + است. این نگاه برای هر رویداد ویژه ای که پیش رو دارید خیره کننده است. با تمرکز بر گوشه های داخلی چشم ، سایه سفید را بزنید تا قبل از استفاده از خط چشم مایع ، چشم را روشن کند. این دو با هم کاملاً برای یک رنگ شیک کار می کنند که در نهایت سر به کار می شوند.

مهرون
Mehron Makeup Matte E.Y.E پودر سفید برفی 9 دلار
فروشگاه
10
از 15
جزئیات الهی

وقتی می خواهید سایر رنگ های سایه چشم را تقویت کنید ، رنگ سفید می تواند با افزودن آن به عنوان جزئیات ظریف ، واقعاً جلب توجه کند. خط نازک و سفید نشان داده شده در اینجا باعث می شود تا سایر رنگ های سایه به شکل منحصر به فرد خود برجسته شوند. اگر نمی توانید روی همه درپوش ها سفید بپوشید ، لمس های کوچکی از آن را با سایر سایه های خود اضافه کنید تا چیز دیگری ایجاد کنید.

قرص قند
لوازم آرایشی Sugarpill سایه چشم تحت فشار الماس 13 دلار
فروشگاه
11
از 15
به سختی آنجا

برای شستشوی رنگ روشن روی درب ها ، رنگ سفید یک انتخاب مناسب است. برای این ظاهر ، از سایه سفید مات استفاده کنید که دارای درخشش براق ، در مقابل سایه مات است. ضربه زدن آرام آن با یک قلم مو روی پلک شما تمام آنچه را که باید انجام دهید و به دنبال آن چند لایه ریمل مورد علاقه خود است.

revlon
سایه چشم Revlon ColorStay Créme در وانیل 7 دلار
فروشگاه
12
از 15
فقط درب

چیزی در مورد سایه سفید سفید در سراسر درپوش - از کنار چین - بسیار زیبا است ، زیرا این ظاهر کاملاً عالی است و با رژ لب قرمز روشن ترکیب شده است. تمرکز بر حفظ ابعاد فقط روی پلک ، روشی شیک برای پوشیدن رنگ سفید است که واقعاً خودنمایی می کند. می توانید از هر بافتی برای این کار استفاده کنید چه با چیزی که برق می زند راحت تر باشید و چه اینکه به جای آن یک روکش مات ترجیح دهید.

باربری
دود رنگی و قلم مجسمه سازی رنگ چشم Burberry Beauty قلم در مروارید شفاف 30 دلار
فروشگاه
13
از 15
چشمان روشن

در صورت تمایل به افزودن سایه سفید روی درپوش تا ابروها و ترکیب آن با رژ لب روشن به رنگ صورتی یا مرجانی ، چشمان خود را روشن و درخشان کنید. قرار دادن خط آب با مداد سفید نیز برای این ظاهر ایده آل است ، زیرا بلافاصله چشم ها را تازه می کند.

مایبلین
Maybelline Expert سایه چشم در وانیل 9 دلار است
فروشگاه
14
از 15
ترسیم شد

وقتی می خواهید سایه رنگی را که می خواهید برای بعدی استفاده کنید ، رنگ سفید رنگ پایه مناسب برای استفاده در پلک است. صادقانه بگویم ، به نظر می رسد به خودی خود بسیار زیبا است ، به طوری که استفاده از آن بر روی درب های خود و مخلوط شدن با انگشتان یا برس ، یک روش عالی و بدون سر و صدا برای پوشیدن سلیقه ای آن است.

کلینیک
Clinique All About Shadow in Sugarcane 18 دلار
فروشگاه
15
از 15
خطوط تمیز

اگر می خواهید از سایه سفید استفاده کنید اما باید آهسته خود را بشکنید ، ابتدا سعی کنید از آن به عنوان خط چشم استفاده کنید. می توانید این خط را به اندازه دلخواه نازک یا ضخیم ایجاد کنید ، و ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از سایه چشم سفید کرم با خط زاویه دار روی خط مژه است یا استفاده از خط چشم مایع. به محض اینکه لباس سفید پوشید ، در کمترین زمان تجربه سایه چشم را تجربه خواهید کرد.

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com