عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 21 مرداد 1399
بازدید : 155
نویسنده : alirezajk

کانسیلر چیست؟

کانسیلرها درواقع کرم‌پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما می‌توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید کانسیلرها برای پوشاندن تیرگی های پوست و رفع ایرادات پوستی ساخته شده و بدون غیر طبیعی شدن آرایش، زیبایی صورت را چندین برابر میکند.

 

البته بعضی‌ها می‌گویند بهتر است بعد از کرم‌پودر زدن استفاده شود. این کانسیلرها به‌ صورت‌های مختلفی وجود دارند؛ یکی به‌صورت Stick یا ماتیکی که استفاده از آن راحت‌تر است، حالت دیگر کرم‌مانند نیمه‌جامد و در نهایت کانسیلرهای مایع کانسیلر معمولا باید یک درجه از رنگ کرم‌پودر استفاده شده روشن‌تر باشد.

 

اگر خیلی روشن‌تر از کرم‌پودر باشد به جای پوشانندگی لکه‌های تیره را بیشتر نشان خواهد داد . کانسیلر وظیفه تصحیح کننده دارد و روی کل صورت زده نمی شود.

 

کرم پودر چیست؟
کرم پودر یکی از اصلی ترین مواد آرایشی است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشد؛ کرم پودرها برای یکسان کردن رنگ پوست و پوشش دادن ناهمسانی های آن استفاده می شود. کرم پودر ها انواع مختلف دارند، می توانند مایع، جامد ، موس یا پودر باشند. کرم پودر روی کل صورت اعمال می شود تا رنگ پوست یکدست و یکسان گردد،

ترتیب استفاده کرم ها:
1-  ابتدا مرطوب کننده استفاده می شود
2-  سپس کرم پودر برای یکدست شدن سطح پوست
3- در نهایت کانسیلر روی لکه ها را می پوشاند و آرایش پوست را اصلاح می کند.

 انواع رنگ کانسیلرها:

کانسیلر زرد: این تن رنگ برای هر پوستی مناسب است. این کانسیلرها لکه‌های تیره را محو می‌کند. اگر می‌خواهید تیرگی اطراف چشم خود را بپوشانید از کانسیلر زرد استفاده کنید.

کانسیلر نارنجی: برای افراد سبزه این کانسیلر بسیار مناسب است. هنگام خرید آن را در اطراف دهان تست کنید.

کانسیلر سبز: این کانسیلر برای خنثی کردن تن قرمز پوست می‌باشد. اگر دارای لکه‌های قرمز مادر زادی هستید یا می‌خواهید جوش‌های خود را بپوشانید این کانسیلر مخصوص شماست.

کانسیلر بنفش: بله کانسیلر بنفش نیز وجود دارد. کسانی که پوست صورتشان مایل به زرد است می‌توانند از این محصول استفاده کنند. لکه‌های کبودی روی صورت کاملاً با این کانسیلر محو خواهد شد.

 

کانسیلر

کانسیلرها برای پوشاندن تیرگی های پوست و رفع ایرادات پوستی کاربرد دارد

 

انواع مدل کانسیلرها:

 

کانسیلر مدادی: این نوع کانسیلر برای پوشش جای جوش های کوچک، لک های نقطه ای و اطراف لب و ابرو بسیار مناسب است.

کانسیلر مایع: این کانسیلر برای همه انواع پوست به جز پوست خیلی خشک مناسب است و بهترین کانسیلر برای پوست چرب است.

کانسیلر استیکی یا ماتیکی: این کانسیلر مناسب پوست های خشک است. کانسیلر استیکی پوشش دهی عالی دارد و برای نواحی اطراف چشم، بینی و لب ها بسیار مناسب است.

کانسیلر کرمی یا جامد: برای انواع پوست خشک، معمولی، حساس و مخلوط به کار می‌رود.  باید توجه داشت که از این نوع کانسیلر در غلظت بالا استفاده نشود.

 

 

 

انواع کرم پودر:

کرم پودر‌ها براساس نوع پوشش تقسیم بندی می‌شوند:
کرم‌های مرطوب کننده رنگی: که علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی مقداری دانه‌های رنگی هم دارند که به پوست رنگ می‌بخشد این کرم برای پوستهای جوان و صاف مناسب است.

فون مایع که رایج‌ترین و محبوب‌ترین شکل کرم پودر است: زیرا استفاده از آن آسان است و پوشش طبیعی به پوست می‌دهد این کرم‌ها معمولاٌ برای پوستهای نرمال و خشک مناسب هستند و افرادی که پوست چرب دارند باید از نوع بدون چربی (Oil Free) آن استفاده کنند..

کرم پودر: این کرم‌ها بسیار مرطوب و غنی هستند مخصوصاً مناسب پوستهای خشک می‌باشند و چون بافت تقریباً سنگین دارند باید شما مطمئن شوید که خوب جذب پوست شده برای این کار از یک اسفنج مرطوب کمک بگیرید.

کرم پودر فشرده یا پنکیک: این کرم قدرت پوشش بیشتری دارد معمولاً به شکل پودر فشرده شده و به دو صورت چرب و خشک موجود است و استفاده آن معمولاً به کمک اسفنج می‌باشد که روی آن در نظر گرفته شده است.

پن استیک: این کرم پودر دارای بافت سنگین می‌باشد و ب برای پوشش معایب پوستی و سرخی زخم سیار مناسب می‌باشد. مقداری از آن را روی محل می‌گذاریم و با یک اسفنج محو می‌کنیم.

منبع : بیتوته


تاریخ : سه شنبه 14 مرداد 1399
بازدید : 139
نویسنده : alirezajk

من یک جیپیاس آرایشگری و یک ویرایشگر زیبایی هستم (متأسفم که از راه اندازی هایی برای بررسی روزانه استفاده می کنم. نه ، شکایت نمی کنم). این قطعاً سطح دیگری را به تلاش برای یافتن محصولاتی که کار مشروعیت دارند اضافه می کند. برای اینکه این روند کمی دردناکتر از همه ما باشد ، تصمیم گرفتم واقعاً بنشینم و همه چیز را به اسم یافتن بهترین محصولات آرایش که واقعاً ارزش پول نقد را دارند بنشینیم. پیش رو بهترین 20 موردی است که می توانستم پیدا کنم - اینها شامل همه موارد مورد علاقه من از سال 2019 (تا کنون) است ، از لک های ماندگار لب تا یک برنزر بدون کنسول زنده. برای کشف اصول زیبایی جدیدی که باید به کیف آرایش خود ASAP اضافه کنید ، خواندن را ادامه دهید. نگران نباشید ، بعدا می توانید از من تشکر کنید.

 

1
بهترین محصول MAKEUP: این مرطوب کننده رنگ
مرطوب کننده رنگ لورا مرسیایر


درست وقتی فکر کردید که این مرطوب کننده رنگ مورد علاقه فرقه نمی تواند بهتر شود ... این کار هم انجام داد. با فرمول کاملاً جدیدی که امسال راه اندازی شده است (با مواد فوق العاده مرطوب کننده مانند روغن ماکادامیا) و دامنه سایه ای گسترده (برکت!) ، باید این مورد را روی صورت خود قرار دهید. این ظاهر آرایش کامل ، بی نظیر و بدون آرایش را با کمی درخشش اضافه به شما می بخشد.

2
بهترین محصول MAKEUP: این رنگ چشم
آناستازیا بورلی هیلز جکی آینا پالت


می دانید که چگونه گاهی اوقات بر روی سایه تند تند می زنید و حتی به سختی ظاهر می شود؟ بله ، لازم نیست با این پالت سایه چشم نگران این موضوع باشید. جکی آینا ، تأثیرگذار زیبایی ، با آناستازیا بورلی هیلز درگیر شد تا یک پالت با بازپرداخت رنگ مجنون ایجاد کند که ساخت آن نیز آسان است. همچنین 14 سایه وجود دارد ، از اتمام مات گرفته تا فلزی ، که می توانید برای ایجاد هر نوع ظاهری که در آرزویش هستید استفاده کنید.

تبلیغات - ادامه خواندن زیر


3
بهترین محصول MAKEUP: این بنیاد ثابت
MAC Studio Fix Soft Matta Foundation Stick


من در مورد شما نمی دانم اما پایه و اساس من از ناهار به چهره من می چرخد ​​و به نظر ترسناک می رسد. بنابراین ، به دلیل اینکه نمی خواهم یک بطری عظیم از فونداسیون مایع را در طول روز لمس کنم ، این چوب پایه را درون کیفم می اندازم. فرمول واقعا مخلوط شده است و یک مات مات دارد که پوست شما را خشک نمی کند یا به خطوط ظریف شما نمی رسد.

4
بهترین محصولات تولیدی: این پنل BROW
Benefit آرایشی و بهداشتی ابرو Styler


این مداد ابرو زندگی من را تغییر داد — به طور جدی ، WTF من قبل از وجود این کار می کردم؟ این یک مداد ابرو و پودر ابرو دو به یک است که مرورگرهای شما را شکل می دهد و پر می کند. من از من استفاده می کنم تا ظاهری طبیعی تری ایجاد کنم ، اما اگر مرورگر جسورانه ای داشته باشید ، این مداد کار را تمام می کند. اوه ، و مانند ساعت ها طول می کشد ، تا زمانی که آرایش خود را در شب بشویید.

5
بهترین محصولات تولیدی: این جلد های لب
Tarte Double Duty Beauty Bus Bus Gal Gloss


از هرکسی که مرا می شناسد بپرس ، اما من براق لب خوبی هستم. من آن را به تنهایی می پوشم یا آن را بر روی رژ لب پرتاب می کنم تا مقداری براق اضافه کنم. و این براق لب از تارت یکی از بهترین مواردی است که در تمام سال امتحان کرده ام. به نظر نمی رسد که شما لب براق دارید - می دانم ، غیرممکن است ، درست است؟ این ماده سبک ، مرطوب کننده (با تشکر از ویتامین E) است ، و به دلیل وانیل موجود در فرمول ، بوی کافی برای خوردن دارد (البته این کار را انجام ندهید).

6
بهترین محصولات زیبایی: این بنیاد با استفاده از مایعات
بنیاد مرطوب کننده Longwear Filt Beauty Pro Filt'r


من قبلاً از بنیاد مات Fenty Beauty وسواس داشتم ، بنابراین نمی توانم منتظر بمانم تا این پایه جدید آبرسان را امتحان کنم - و ناامید نشود. این پوشش کامل را با یک پوشش طبیعی و بدون کیک پوشش می دهد. این گیاه همچنین با روغن دانه انگور پر شده است و برگهای شما دارای تابش سفید و شاداب اما نه روغنی است.

7
بهترین محصولات ساخت: این ماسکارا وگان
ریمل میخک و هالو FlexLash


این ریمل بدون رشادت و وگان یک رویا است. فرمول نازک موهای شما را بدون اینکه وزن آنها را پایین بیاندازد قفل می کند ، و برس های کوتاه قادر به گرفتن و حتی کوچکترین ضربه شلاق شما هستند.

8
بهترین محصولات ساخت: این BLUSH STICK
لب شیرینی آرایش لب و لب + گونه


بنابراین ، از نظر فنی ، این مورد را می توان در گونه ها و لب های شما استفاده کرد و آن را به صورت دو بر یک تبدیل کرد (مستعار برنده). اگر می خواهید فرشته bb ارسال شده از درخشش فوقانی ، این باید چوب سرخ شما باشد. استفاده از آن بسیار آسان است. کافی است آن را روی گونه های خود (یا لب ها) بکشید و از انگشتان دست خود برای مخلوط کردن آن استفاده کنید.

تبلیغات - ادامه خواندن زیر


9
بهترین محصولات ساخت: این لیزر لیزری
مایع مخصوص خط چشم مارک جیکوبز


نوک این خط چشم مایع به قدری تیز است که می تواند صادقانه انگشت خود را لمس کند. شوخی ، اما ، به طور جدی - دقیق است و مانند یک جذابیت جلوی چشم شما می گذرد ، بنابراین لازم نیست که بر روی کشش یا کشیدن استرس داشته باشید. بعلاوه ، بازپرداخت رنگ 10/10 و فرمول ضد آب ساعت ها است.

10
بهترین محصولات ساخت: این قطره های برجسته
قطره های برجسته ابریشم Becca Glow


از استفاده از هایلایت مایع می ترسید؟ نباش ، خیلی آسان است دو قطره از این یکی را روی نقاط بلند صورت خود (گونه های لب ، معابد و پل بینی) بمالید و مخلوط کنید. نتیجه؟ درخشش بدون رنگ و رنگی که باعث می شود افراد در مسیر خود متوقف شوند.

11
بهترین محصولات ساخت: این BALM LIP
موهای زائد خوشبو کننده لب Fenty Beauty Pro Kiss


من این مومیایی کردن لب را در کیفم ، در شبانه روز و روی میز کار خود دارم - این خوب است. این لب ها را صاف و نرم می کند - فریاد می زنید به کره های مرطوب کننده و کره های انبه - بدون اینکه احساس سنگینی در آن بکنید.

منبع : https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/g29548485/best-makeup-products/


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com